W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Zamówienia publiczne

XML

POSTĘPOWANIA WSZCZĘTE OD 1 STYCZNIA 2021 r.

Informujemy, że od 1 stycznia 2021 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wszczynane w Urzędzie Miejskim w Gostyniu, o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 złotych są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej https://www.platformazakupowa.pl/pn/gostyn

Platforma zakupowa, jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a Wykonawcą. 


POSTĘPOWANIA WSZCZĘTE PRZED 1 STYCZNIA 2023 r.

Wszystkie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczęte przed 1 stycznia 2023 r. znajdują się poniżej.


Poradnik dla Oferentów


1. Podpis oferty elektronicznej
Film przedstawia rodzaje podpisów elektronicznych oraz w jaki sposób należy prawidłowo podpisać ofertę elektroniczną.

2. Zapisy dotyczące elektronizacji
Film wskazuje w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji warunków zamówienia miejsca, w których znajduje się adres strony prowadzonego postępowania oraz informacje o środkach komunikacji elektronicznej między Zamawiającym a Wykonawcą.

3. Weryfikacja podpisu elektronicznego
Film przedstawia instrukcję, w jaki sposób zweryfikować prawidłowość podpisanych dokumentów.

4. Składanie dokumentów
Film przedstawia krok po kroku w jakiej postaci należy składać poszczególne dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.​

Zamówienie na: Ułożenie warstwy ścieralnej na drodze gminnej w miejscowości Siemowo
Zamówienie na Ułożenie warstwy ścieralnej na drodze gminnej w miejscowości Siemowo
Nr sprawy PN/009/2012
Zamawiający UM Gostyń
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Zamówienie na: Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Gostyń w roku 2012
Zamówienie na Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Gostyń w roku 2012
Nr sprawy PN/008/2012
Zamawiający UM Gostyń
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Zamówienie na: Budowa nawierzchni jezdni w ul. Agrestowej
Zamówienie na Budowa nawierzchni jezdni w ul. Agrestowej
Nr sprawy PN/007/2012
Zamawiający UM Gostyń
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Zamówienie na: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi wraz z oświetleniem w ul. Gustawa i Edwarda Potworowskich
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi wraz z oświetleniem w ul. Gustawa i Edwarda Potworowskich
Nr sprawy PN/006/2012
Zamawiający UM Gostyń
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Zamówienie na: Budowa drogi i oświetlenia na os. Słonecznym
Zamówienie na Budowa drogi i oświetlenia na os. Słonecznym
Nr sprawy PN/005/2012
Zamawiający UM Gostyń
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony