W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Burmistrz

Wersja strony w formacie XML

Jerzy Jakub Kulak

Informacje teleadresowe

Rynek 2, 63-800 Gostyń,
tel. +48 65 575 21 50, +48 65 575 21 51
fax. +48 65 575 21 42
adres e-mail: burmistrz@gostyn.pl

W sprawach skarg i wniosków  Burmistrz przyjmuje interesantów poprzez kancelarię w każdy poniedziałek w godz. 9:00 - 10:00 oraz 14:30 - 15:30

Kompetencje

Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:

  1. reprezentowanie Urzędu na zewnątrz;
  2. prowadzenie bieżących spraw Gminy;
  3. podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;w
  4. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu;
  5. zapewnianie przestrzegania prawa przez  pracowników Urzędu;
  6. okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania, ich współdziałania i realizacji zadań;
  7. udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych;
  8. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
  9. upoważnianie swojego Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  10. przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od osób zobowiązanych do ich złożenia oraz przyjmowanie oświadczeń majątkowych od Przewodniczącego Rady Miejskiej w celu umieszczenia ich w biuletynie informacji publicznej;
  11. ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych;
  12. wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady;
  13. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad:
    1. Wydziałem Inwestycji,
    2. Wydziałem Komunikacji Społecznej,
    3. Wydziałem Gospodarki Komunalnej,
    4. Komendą Straży Miejskiej,
    5. Inspektorem ochrony danych,
    6. Biurem Radcy Prawnego,
    7. Biurem Kontroli i Audytu Wewnętrznego,
    8. Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych,
    9. sprawami kadrowymi,
    10. sprawami wojskowymi,
    11. sprawami obrony cywilnej,
    12. sprawami zarządzania kryzysowego,
    13. aktami stanu cywilnego.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane