W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Petycje

XML

Petycje są formą bezpośredniego uczestnictwa obywateli w procesie sprawowania władzy.

Zgodnie z Art. 63 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej każdy ma prawo składać petycje.

Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata.

Tryb rozpatrywania petycji określa ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.

Petycja nr 6/2019

Przedmiot petycji: Petycja dotyczy dokonania analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb Interesantów - dot. płatności bezgotówkowych – wg. powyżej zawartego szerokiego opisu. Przedmiot wnoszący : Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego Data złożenia: 14.10.2019

Petycja nr 5/2019

Przedmiot petycji: Petycja dotyczy dokonania analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb Interesantów- dot. płatności bezgotówkowych – wg. powyżej zawartego szerokiego opisu. Przedmiot wnoszący : Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego Data złożenia: 9.08.2019

Petycja nr 4/2019

Przedmiot petycji: Petycja w sprawie opublikowania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej – użytkowanych w Urzędzie wybranych numerów służbowych telefonów komórkowych, których użytkowanie może usprawnić komunikację z Urzędem Przedmiot wnoszący: Szulc-Efekt Sp. z o.o. Data złożenia: 24.07.2019

Petycja nr 3/2019

Przedmiot petycji: Zaplanowanie postępowania w trybie Ustawy prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem będzie modernizacja parku maszynowego z uwzględnieniem dywersyfikacji wykorzystywanego paliwa - a co za tym idzie - zwiększenie bardziej ekologicznych paliw - typu - skroplony gaz ziemny, etc. Przedmiot wnoszący : Szulc-Efekt Sp. z o.o. ...

Petycja nr 2/2019

Przedmiot petycji: O zebranie ofert rynkowych w tym obszarze oraz dokonanie analizy wydatków ponoszonych w przedmiotowym obszarze Przedmiot wnoszący : Szulc-Efekt Sp. z o.o. Data złożenia : 28.05.2019