O.KBRM.0003.1.1.2022
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone podczas XXXV sesji Rady Miejskiej w Gostyniu, która odbyła się 10 marca 2022 r.
Urząd Miejski w Gostyniu
Rynek 2
63-800 Gostyń
tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12
e-mail: um@gostyn.pl
NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731
Identyfikator gminy TERYT: 3004023
Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005
Archiwalne informacje dotyczące odpowiedzi Burmistrza Gostynia na wnioski i zapytania zgłaszane w trakcie komisji oraz sesji Rady Miejskiej dostępne są do pobrania jako archiwum zip (lata 2003 - 2012).
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone podczas XXXV sesji Rady Miejskiej w Gostyniu, która odbyła się 10 marca 2022 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w ramach posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gostyniu, które odbyły się w dniach 31 stycznia 2022 r. oraz 1 lutego 2022 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w ramach posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gostyniu, które odbyły się w dniach 6-7 grudnia 2021 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone podczas XXXI sesji Rady Miejskiej w Gostyniu, która odbyła się 25 listopada 2021 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w ramach posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gostyniu, które odbyły się w dniach 22-23 listopada 2021 r.