O.KBRM.0003.2.5.2024
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone w ramach posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gostyniu, które odbyły się w dniach 16 -17 września 2024 r.
Urząd Miejski w Gostyniu
Rynek 2
63-800 Gostyń
tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12
e-mail: um@gostyn.pl
NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731
Identyfikator gminy TERYT: 3004023
Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005
Archiwalne informacje dotyczące odpowiedzi Burmistrza Gostynia na wnioski i zapytania zgłaszane w trakcie komisji oraz sesji Rady Miejskiej dostępne są do pobrania jako archiwum zip (lata 2003 - 2012).
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone w ramach posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gostyniu, które odbyły się w dniach 16 -17 września 2024 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone podczas V sesji Rady Miejskiej w Gostyniu, która odbyła się 19 września 2024 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone w ramach posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gostyniu, które odbyły się w dniach 17-18 czerwca 2024 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone podczas III sesji Rady Miejskiej w Gostyniu, która odbyła się 20 czerwca 2024 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone podczas II sesji Rady Miejskiej w Gostyniu, która odbyła się 22 maja 2024 r.