O.KBRM.0003.2.1.2021
Odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w ramach posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gostyniu, które odbyły się w dniach 1 - 2 lutego 2021 r.
Urząd Miejski w Gostyniu
Rynek 2
63-800 Gostyń
tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12
e-mail: um@gostyn.pl
NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731
Identyfikator gminy TERYT: 3004023
Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005
Archiwalne informacje dotyczące odpowiedzi Burmistrza Gostynia na wnioski i zapytania zgłaszane w trakcie komisji oraz sesji Rady Miejskiej dostępne są do pobrania jako archiwum zip (lata 2003 - 2012).
Odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w ramach posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gostyniu, które odbyły się w dniach 1 - 2 lutego 2021 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone podczas XXIV sesji Rady Miejskiej w Gostyniu, która odbyła się 4 lutego 2021 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych zgłoszone podczas XXIII sesji Rady Miejskiej w Gostyniu, która odbyła się 17 grudnia 2020 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w ramach posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gostyniu, które odbyły się w dniach 7 - 8 grudnia 2020 r.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w ramach posiedzeń stałych komisji Rady Miejskiej w Gostyniu, które odbyły się w dniach 16 - 17 listopada 2020 r.