W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Statuty sołectw - do konsultacji

Burmistrz Gostynia podpisał zarządzenie (nr 109/2024 z 13 listopada 2024 roku) w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących statutów sołectw w gminie Gostyń. Treść obowiązującego obecnie statutu, stanowiącego akt prawa miejscowego, wymaga zmian i doprecyzowania niektórych postanowień oraz dostosowania do aktualnego orzecznictwa sądów administracyjnych. Konsultacje będą prowadzone w okresie od 25 listopada do 23 grudnia 2024 roku.
Obowiązek konsultacji społecznych wynika z art. 35 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym. Tym samym projekt uchwały w sprawie statutu jednostki pomocniczej poddawany jest konsultacji społecznej, a jej celem jest poznanie opinii, uzyskanie uwag i propozycji mieszkańców gminy.

Treść zarządzenia Burmistrza dostępna jest 109/2024.
Wzór statutu, który zawiera niezbędne zmiany i doprecyzowanie postanowień do orzecznictwa sądów, dostępny jest Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 109/2024 z dnia 13 listopada 2024r..
Formularz, na którym można wyrazić opinię, zgłosić własne uwagi i propozycje, dostępny jest Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 109/2024 Burmistrza Gostynia z dnia 13 listopada 2024 r..

Załączniki

Powiadom znajomego