W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego celem umieszczenia reklamy

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy zajęcie pasa drogowego
Komórka odpowiedzialna Wydział Inwestycji

Podstawa prawna

Art. 39 ust.3 Art.40 ust.1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych(tj. Dz. U. z 2023 r, poz. 645 ze zmianami) oraz § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2016 r. nr 140, poz. 1264) oraz art.104 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U z 2023 r., poz. 775)

 

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego celem umieszczenia reklamy,
  2. projekt reklamy w tym:
    • projekt konstrukcji z wymiarami,
    • projekt graficzny (zdjęcie),
  3. plan sytuacyjny w skali 1:500 z zaznaczoną lokalizacją reklamy.

 

Opłaty

Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.

Za umieszczenie w psie drogowym obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową pobiera się opłaty, zgodnie z Uchwałą nr XI/160/19 Rady Miejskiej w Gostyniu z dnia 28 listopada 2019 r. w sprawie ustalenia stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych, dla których zarządcą jest Gmina Gostyń, na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem dróg.

 

Termin odpowiedzi

30 dni

 

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Inwestycji
ul. Wrocławska 256, pok. 7
Paweł Sokołowski, tel. +48 65 575 21 48

 

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu, bądź w wydziale prowadzącym sprawę). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

 

Uwagi

Reklama wchodząca w pas drogowy tj.: w pobocze, chodnik, jezdnię wymaga uzyskania zezwolenia. Przy reklamach obustronnych opłata jest pobierana za obie strony tablicy. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych

Załączniki

Powiadom znajomego