W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Zajęcie powierzchni rynku w Gostyniu na czas oznaczony do trzech miesięcy

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy nieruchomości
Komórka odpowiedzialna Wydział Rozwoju i Gospodarownia Mieniem Gminy

Podstawa prawna

  • art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 713 ze zmianą)
  • art. 11 i art. 12 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. 2020 r., poz. 1990 ze zmianami)

 

Wymagane dokumenty

wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie powierzchni rynku w Gostyniu

 

Opłaty

Bez opłat

 

Termin odpowiedzi

ok. 14 dni

 

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Rozwoju i Gospodarowania Mieniem Gminy
ul. Wrocławska 256, pok. 10
Danuta Zbieralska, tel. +48 65 575 21 17

 

Tryb odwoławczy

Spory wynikłe z tytułu wykonywania umowy rozstrzyga Sąd Rejonowy w Gostyniu

 

Uwagi

Wynajęcie nieruchomości następuje na podstawie zapisów Zarządzenia nr 297/2020 Burmistrza Gostynia z dnia 12 lutego 2020 r.

Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych

Załączniki

Powiadom znajomego