W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Podział nieruchomości

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy nieruchomości
Komórka odpowiedzialna Wydział Rozwoju i Gospodarownia Mieniem Gminy

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 ze zmianami)

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 roku w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 roku Nr 268, poz. 2663)

 

Wymagane dokumenty

  • wniosek wszystkich współwłaścicieli lub współużytkowników wieczystych o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału,
  • projekt podziału nieruchomości (min. 4 egzemplarze + po 1 egzemplarzu dla każdego współwłaściciela lub współużytkownika wieczystego).

 

Opłaty

Bez opłat

 

Termin odpowiedzi

Do 30 dni

 

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Rozwoju i Gospodarowania Mieniem Gminy – Referat Gospodarowania Mieniem
ul. Wrocławska 256, pok. 10
Dorota Kusik, tel. +48 65 575 21 75

 

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w sekretariacie Urzędu lub bezpośrednio w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami).

Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.

 

Uwagi

Wnioski o wydanie decyzji można otrzymać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Uprawomocnienie decyzji następuje po 14 dniach od daty jej doręczenia stronom, w przypadku nie wniesienia odwołania przez strony postępowania. Wnioski wraz z załącznikami składa się w sekretariacie Urzędu lub bezpośrednio w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych

Załączniki

Powiadom znajomego