W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Deklaracja składana do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB)

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy ochrona środowiska
Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (tekst jednolity Dz. U. z 2021, poz. 554).

Każdy właściciel lub zarządca budynku lub lokalu zobowiązany jest do składania od 1 lipca 2021 roku w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) deklaracji dotyczącej źródeł ciepła i spalania paliw.

Na złożenie deklaracji CEEB jest 12 miesięcy dla budynków już istniejących - licząc od 1 lipca 2021 r., oraz 14-dni dla nowo powstałych. 

Deklaracje można złożyć na 2 sposoby:

lub

  • w formie papierowej do Urzędu Miejskiego w Gostyniu.

Więcej na temat Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) oraz wnioski do pobrania na stronie

https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
ul. Wrocławska 256, pok. 16
Magdalena Talaga, tel. +48 65 575 21 34

 

Powiadom znajomego