W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Przekazanie danych do rejestru danych kontaktowych

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy dowód osobisty, zameldowanie
Komórka odpowiedzialna Wydział Spraw Obywatelskich

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie rejestru danych kontaktowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2467).

 

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o przekazanie danych do rejestru danych kontaktowych/o aktualizację danych w rejestrze danych kontaktowych/o usunięcie danych z rejestru danych kontaktowych,
  • dowolnym formularzu urzędowym, który zawiera sekcję rejestru danych kontaktowych,
  • dowód osobisty lub paszport.

W sytuacji potwierdzania danych w rejestrze danych kontaktowych przy urzędniku niezbędny jest telefon komórkowy oraz dostęp do konta pocztowego.

 

Opłaty

Brak opłat

 

Termin odpowiedzi

W przypadku wpisu lub zmiany danych kontaktowych, będą one dostępne w rejestrze danych kontaktowych od razu po ich potwierdzeniu kodem.

W przypadku usuwania danych, zostaną one usunięte natychmiast (bez konieczności potwierdzania kodem).

 

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Spraw Obywatelskich
ul. Wrocławska 256, pok. 15
Barbara Ruta, tel. +48 65 5752135
Marta Ślęzak, Hanna Bartkowiak, tel. +48 65 5752135

 

Uwagi

  • Dane do rejestru danych kontaktowych może przekazać każdy, kto posiada numer PESEL i jest osobą pełnoletnią.
  • W rejestrze danych kontaktowych przetwarza się tylko jeden numer telefonu komórkowego lub/i tylko jeden adres poczty elektronicznej osoby fizycznej.
  • Wprowadzenie danych kontaktowych wymaga potwierdzenia jednorazowym kodem, który jest ważny 24 godziny od wygenerowania przez system teleinformatyczny. Potwierdzić dane kontaktowe można przy urzędniku lub online za pomocą usługi: Potwierdź swoje dane kontaktowe w Rejestrze Danych Kontaktowych (RDK).
  • Przekazania, aktualizacji lub usunięcia danych można dokonać w dowolnym urzędzie gminy lub online za pomocą profilu zaufanego lub e-dowodu.

 

Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych

Załączniki

Powiadom znajomego