W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Wydział Organizacyjny

XML
Kontakt
Barbara Wichtowska
Naczelnik Wydziału Siedziba: Wrocławska 256, pok. nr 9tel. +48 65 5752165e-mail: bwichtowska@um.gostyn.pl
Jacek Woźniak
Radca Prawny siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 9 tel. +48 65 575 21 65
Maria Mikołajczak
Stanowisko ds. kadrowych siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 8 tel. +48 65 575 21 28e-mail: mmikolajczak@um.gostyn.pl
Joanna Czopik
Stanowisko ds. zamówień publicznych Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 8 Tel. +48 65 575 21 26e-mail: jczopik@um.gostyn.pl
Zbigniew Kostka
Stanowisko ds. informatyki siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 13 tel. +48 65 575 21 32e-mail: zkostka@um.gostyn.pl
Michał Krystkowiak
Stanowisko ds. informatyki Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 13 Tel. +48 65 575 21 32e-mail: mkrystkowiak@um.gostyn.pl
Halina Klupa
Stanowisko ds. administracyjnych Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 9 tel. +48 65 575 21 27e-mail: hklupa@um.gostyn.pl
Ilona Łuczak
Stanowisko ds. obsługi interesantów Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 1 tel. +48 65 575 21 10e-mail: iluczak@um.gostyn.pl
Karol Kasperski
Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 1 tel. +48 65 575 21 10e-mail: kkasperski@um.gostyn.pl
Alina Wiatrowska
Stanowisko ds. archiwalno - administracyjnych Siedziba: ul. Wrocławska 256, tel. +48 65 575 21 67e-mail: awiatrowska@um.gostyn.pl
Paweł Tarnowski
WoźnySiedziba: Rynek 2
Kompetencje
Wydział Organizacyjny prowadzi sprawy z zakresu:
  1. obsługi klienta:
    1. udzielania informacji o sposobie i trybie załatwianych spraw w Urzędzie, wydawania druków i wniosków oraz świadczenia pomocy przy ich wypełnianiu,
    2. poboru opłaty skarbowej,
    3. prowadzenia i udostępniania przepisów prawa miejscowego oraz przepisów prawnych wydawanych przez organy państwowe,
    4. współdziałanie z instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie gminy oraz stowarzyszeniami, do których Gmina należy,
    5. prowadzenia rejestru korespondencji wchodzącej i wychodzącej z Urzędu,
    6. prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
    7. obsługi centrali telefonicznej;
  2. prowadzenia archiwum zakładowego:
    1. przyjmowania dokumentacji do zasobów archiwum zakładowego,
    2. przekazywania dokumentacji do Archiwum Państwowego,
    3. brakowania akt,
    4. współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie dokumentacji archiwalnej,
    5. nadzoru i koordynacji zadań w zakresie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  3. obsługi Urzędu:
    1. współudziału w opracowywaniu projektów zmian regulujących organizację i funkcjonowanie Urzędu,
    2. prowadzenia spraw kadrowych, świadczeń socjalnych pracowników Urzędu i teczek akt osobowych kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,
    3. organizowania szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników,
    4. obsługi informatycznej komórek organizacyjnych Urzędu,
    5. koordynacji sprawozdawczości statystycznej Urzędu, w formie elektronicznej,
    6. prowadzenia zadań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną przeciwpożarową Urzędu,
    7. zaopatrywania pracowników Urzędu w niezbędne wyposażenie, materiały, druki, czasopisma, pieczęcie, środki czystości i odzież roboczą,
    8. utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach Urzędu,
    9. administrowania budynkiem ratusza,
    10. prowadzenia remontów bieżących w budynkach administracyjnych,
    11. prowadzenia ewidencji środków trwałych i nietrwałych,
    12. prowadzenia rejestru pełnomocnictw i upoważnień,
    13. nadzoru nad prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej,
    14. prowadzenia rejestru skarg i wniosków,
  4. zamówień publicznych:
    1. sprawowania nadzoru i kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
    2. przygotowania szczegółowych procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    3. współudziału w przygotowaniu dokumentów związanych z uruchomieniem i przeprowadzeniem procesu zamówień publicznych,
    4. planowania i sprawozdawczości w zakresie zamówień publicznych.
  5. W zakresie obsługi prawnej sprawy :
    1. opiniowania i udziału w uzgadnianiu projektów aktów prawnych;
    2. udzielania opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa;
    3. bieżącego udzielania informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działania Gminy;
    4. opiniowania umów zawieranych przez Gminę;
    5. występowania w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym lub administracyjnym.
Upoważnienia
Barbara Wichtowska
  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych w zakresie ewidencji ludności (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności).
  2. Do podpisywania w imieniu Burmistrza Gostynia dokumentów związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
Maria Mikołajczak
  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych:
    • w zakresie ewidencji ludności (wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności),
    • w zakresie ewidencji pracowników.
  2. Do przeprowadzania analizy danych zawartych w oświadczeniach majątkowych w art. 24h oraz oświadczeniach i informacjach określonych w art. 24 j ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym złożonych Burmistrzowi Gostynia.
  3. Do zastępowania naczelnika Wydziału Organizacyjnego
Jacek Woźniak
  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych (wgląd i wykorzystanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności) w zakresie ewidencji ludności.
Joanna Czopik
  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych (wgląd i wykorzystanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności) w zakresie ewidencji ludności.
Halina Klupa
  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych (wgląd i wykorzystanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności) w zakresie ewidencji ludności.
Alina Wiatrowska
  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych ( wgląd i wykorzystywanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności) w zakresie ewidencji ludności.
Ilona Łuczak
  1. Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych.
  2. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych (wgląd i wykorzystanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności) w zakresie ewidencji ludności.
Karol Kasperski
  1. Do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład służących do przetwarzania danych (wgląd i wykorzystanie danych dla potrzeb realizacji zadań wynikających z zakresu czynności) w zakresie ewidencji ludności.
Zbigniew Kostka
  1. Do przetwarzania danych osobowych zgromadzonych w rejestrze PESEL, Rejestrze Dowodów Osobistych i Rejestrze Stanu Cywilnego oraz w systemach teleinformatycznych, w których prowadzone są przedmiotowe rejestry, w związku z wykonywaniem zadań w zakresie ww. rejestrów i systemów teleinformatycznych, w tym w celu dokonywania rejestracji danych, jak również do nadawania użytkownikom powyższych rejestrów i systemów teleinformatycznych określonych uprawnień do dostępu.
Michał Krystkowiak
  1. Do przetwarzania danych osobowych zgromadzonych w rejestrze PESEL, Rejestrze Dowodów Osobistych i Rejestrze Stanu Cywilnego oraz w systemach teleinformatycznych, w których prowadzone są przedmiotowe rejestry, w związku z wykonywaniem zadań w zakresie ww. rejestrów i systemów teleinformatycznych, w tym w celu dokonywania rejestracji danych, jak również do nadawania użytkownikom powyższych rejestrów i systemów teleinformatycznych określonych uprawnień do dostępu.

Brak artykułów