Wydział Inwestycji
Mariusz Konieczny
Naczelnik Wydziału
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752124
e-mail: mkonieczny@um.gostyn.pl
Agata Pasterkiewicz
Zastępca Naczelnika Wydziału
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752116
e-mail: apasterkiewicz@um.gostyn.pl
Aleksandra Rybarczyk
Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752123
e-mail: arybarczyk@um.gostyn.pl
Klaudia Dudkowiak
Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752122
e-mail: kdudkowiak@um.gostyn.pl
Paweł Sokołowski
Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 7
Tel. +48 65 5752148
e-mail: psokolowski@um.gostyn.pl
Krzysztof Fekecz
Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 7
Tel. +48 65 5752148
e-mail: kfekecz@um.gostyn.pl
Małgorzata Kwiecińska
Stanowisko ds. pozyskiwania środków unijnych
siedziba ul. Wrocławska 256, pok. nr 7
Tel. +48 65 575 21 48
e-mail: mkwiecinska@um.gostyn.pl
Wakat
Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752123
e-mail:
Wydział Inwestycji prowadzi sprawy z zakresu:
1) planowania inwestycji gminnych w skali roku budżetowego jak również kilkuletnich;
2) przygotowywania planów realizacji ważnych inwestycji gminnych;
3) realizowania inwestycji gminnych:
a) przygotowywania zleceń dotyczących wykonania projektów technicznych w celu realizacji inwestycji gminnych,
b) przygotowywania materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie prac prowadzonych przez wydział,
c) sporządzania umów w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych,
d) pomocy w przygotowywaniu projektów i wniosków o środki pomocowe na realizację inwestycji,
e) prowadzenia procedury przetargowej na realizację inwestycji z udziałem środków pomocowych,
f) nadzoru nad realizacją inwestycji gminnych,
g) dokonywania odbiorów i przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych zadań inwestycyjnych,
h) koordynowania i opracowywania planów inwestycyjnych,
i) projektowania układu komunikacyjnego;
4) zarządzania gminnymi drogami, ulicami i placami, a w szczególności: prowadzenia ewidencji dróg i ulic, przygotowywania propozycji dotyczących zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii, utrzymania i ochrony dróg i ulic, określania szczególnego korzystania z dróg, wydawania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego;
5) utrzymania niepublicznych dróg gminnych;
6) realizacji zadań wynikających z nadzoru właścicielskiego nad Zakładem Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.;
7) współpracy ze stowarzyszeniem Lokalna Grupa Działania Gościnna Wielkopolska oraz Międzygminnym Związkiem Turystycznym Wielkopolska Gościnna;
8)pozyskiwania zewnętrznych źródeł dofinansowania poprzez:
a) wyszukiwanie i gromadzenie informacji o możliwościach pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych, zwłaszcza w zakresie środków pomocowych Unii Europejskiej,
b) podejmowanie inicjatyw i przygotowywanie propozycji ich wykorzystania we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego,
c) koordynację prac związanych z przygotowywaniem dokumentów strategicznych Gminy,
d) współpracę z komórkami organizacyjnymi w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych Gminy,
e) koordynację prac związanych z przygotowywaniem wniosków o pozyskanie środków,
f) współpracę z instytucjami i organizacjami dystrybuującymi środki finansowe oraz z firmami zewnętrznymi, zajmującymi się obsługą środków zewnętrznych i doradztwem konsultingowym w tym zakresie,
g) współpracę z zakładami i jednostkami budżetowymi Gminy oraz gminnymi placówkami oświatowymi i instytucjami,
h) współpracę z podmiotami gospodarczymi, jednostkami gminnymi, urzędami, stowarzyszeniami oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji programów pomocowych,
i) pomoc w zakresie wypełniania wniosków o zewnętrzne środki finansowania świadczoną na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy,
j) współpracę z Wydziałem Organizacyjnym w zakresie ustalania planu szkoleń dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych.