Podstawa prawna

Obowiązujące od dnia 01 lipca 2019 roku formularze do druku dotyczące podatków i opłat lokalnych zamieszczane są na portalu podatkowym pod adresem 
https://www.podatki.gov.pl/podatki-i-oplaty-lokalne/formularze/

Art.6 ust.8 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, art. 21 §1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa

 

Wymagane dokumenty

  1. Zgłoszenie przedmiotu opodatkowania:
    • akt notarialny,
    • wypełniona deklaracja w sprawie podatku od nieruchomości,
  2. Korekta podatku:
    • wniosek o korektę podatku od nieruchomości,
    • wypełniona deklaracja w sprawie podatku od nieruchomości.

 

Termin odpowiedzi

 Bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w ciągu miesiąca. Sprawy szczególnie skomplikowane w ciągu 2 miesięcy

 

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Finansowy - Referat Dochodów
Ratusz, Rynek 2, pok. 3
Bogna Busz, tel. +48 65 575 21 52

 

Tryb odwoławczy

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania decyzji.

Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych



Załączniki: