Podstawa prawna

Art.67a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa

 

Wymagane dokumenty

  • uzasadniony wniosek o odroczenie terminu płatności podatku lub zaległości podatkowej.
  • oświadczenie o stanie majątkowym, rodzinnym i o sytuacji materialnej wraz z wymaganymi dokumentami
  • oświadczenie o stanie majątkowym, rodzinnym i o sytuacji materialnej (rolnicy) wraz z wymaganymi dokumentami
  • w przypadku gdy wniosek składa podatnik będący przedsiębiorcą – formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis

 

Termin odpowiedzi

Bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w ciągu miesiąca. Sprawy szczególnie skomplikowane w ciągu 2 miesięcy

 

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Finansowy - Referat Dochodów
Ratusz, Rynek 2, pok. 1-2

Jolanta Wiśniewska, tel. +48 65 575 21 58 (podatnicy mieszkający w Gostyniu)

Barbara Świstek, tel. +48 65 575 21 55 (podatnicy mieszkający poza Gostyniem)

Bogna Busz, tel. +48 65 575 21 52 (podatek od środków transportowych)

 

Tryb odwoławczy

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania decyzji.

Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych



Załączniki:

Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Wzór wniosku o rozłożenie podatku, opłaty lub zaległości podatkowej na raty
Oświadczenie o stanie majątkowym
Oświadczenie o stanie majątkowym (rolnicy)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (rolnicy)
Oświadczenie o niekorzystaniu z pomocy publicznej
Oświadczenie o niekorzystaniu z pomocy de minimis