Podstawa prawna

Uchwała nr XXXVII/477/18 Rady Miejskiej w Gostyniu z dnia 22 marca 2018 r. 

 

Wymagane dokumenty

  • wniosek o udzielenie dotacji
  • szkic lub rysunek przedstawiający plan działki z oznaczoną lokalizacją oczyszczalni
  • kopię decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę
  • kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości
  • oświadczenie współwłaścicieli (jeżeli są)
  • opinia ZWiK w Gostyniu
  • w przypadku przedsiębiorców i rolników zaświadczenia o pomocy de minimis albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy

 

Opłaty

Opłata skarbowa – bez opłat

 

Termin odpowiedzi

do 30 dni

 

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
ul. Wrocławska 256 pok. nr 4,
Donata Nawrocka, tel. 065-575-21-21

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

 

Uwagi

  • z wnioskodawcą zostanie podpisana umowa o udzieleniu dotacji,
  • wypłata należności zostanie dokonana na warunkach określonych umową, po zrealizowaniu inwestycji

Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych



Załączniki:

Wniosek o udzielenie dotacji