Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | dofinansowania, stypendia, zasiłki, żłobki |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Oświaty i Spraw Społecznych |
Podstawa prawna
art. 27 ustawy z dnia 4 lutego 2011 roku o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 ( tekst jednolity z 2016 roku Dz. U. poz. 157 )
Wymagane dokumenty
wniosek zawierający:
- w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – numer lub indeks identyfikujący podmiot we właściwym rejestrze publicznym , potwierdzający status podmiotu
- numer identyfikacyjny REGON i identyfikacji podatkowej NIP
- oświadczenie o spełnianiu warunków lokalowych
- w przypadku osoby fizycznej oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
- oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do lokalu, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy
- w przypadku osoby fizycznej – numer PESEL
- oświadczenie potwierdzające dokonanie opłaty, o której mowa w art. 33.
Opłaty
200 zł
Termin odpowiedzi
30 dni
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
Rynek 2, pok. 9
Krzysztof Mazurek, tel. +48 65 575 21 69
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu który wydał decyzję (odwołanie składa się w Sekretariacie, Biurze Obsługi Klienta bądź w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.