W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

Stanowisko ds. zamówień publicznych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Marta Szymańska
Uzasadnienie wyboru Pani Marta Szymańska spełniła niezbędne kryteria określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko ds. zamówień publicznych. Wybrana kandydatka jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Posiada wymagane doświadczenie zawodowe w tym również w gminnych jednostkach budżetowych. W postępowaniu rekrutacyjnym wykazała się wiedzą niezbędną do zajmowania ww. stanowiska w tym przede wszystkim przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Komisja wysoko oceniła umiejętności interpersonalne kandydatki do pracy na stanowisku urzędniczym. Pani Marta Szymańska jest osobą otwartą i komunikatywną. Wiedza, doświadczenie i predyspozycje wybranej kandydatki dają więc gwarancję odpowiedniego poziomu realizacji zadań przypisanych do stanowiska ds. zamówień publicznych.
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy Urząd Miejski w Gostyniu
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert kancelaria Urzędu Miejskiego w Gostyniu pok. nr 10, Rynek 2 w Gostyniu, lub do Biura Obsługi Klienta pok. nr 1, ul. Wrocławska 256 w Gostyniu
Status rozstrzygnięte

Załączniki

Powiadom znajomego