W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Gostyniu

Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023


Konto: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A.
nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005

stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Beata Juskowiak, Gostyń
Uzasadnienie wyboru W procedurze naboru Beata Juskowiak spełniła wszystkie wymogi niezbędne
i dodatkowe określone w ogłoszeniu oraz pozytywnie zaliczyła wszystkie etapy naboru
i uzyskała najwyższą ocenę z przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydatka posiada odpowiednią wiedzę merytoryczną i predyspozycje do prawidłowego realizowania zadań na danym stanowisku
Szczegóły
Stanowisko stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej
Miejsce pracy Urząd Miejski w Gostyniu
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miejski w Gostyniu Rynek 2, 63-800 Gostyń kancelaria pok. Nr 10

Treść

Burmistrz Gostynia ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi kancelaryjnej w pełnym wymiarze czasu pracy w Urzędzie Miejskim w Gostyniu, Rynek 2, 63-800 Gostyń

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane