W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Żaneta Grodziska uzyskała najwyższą liczbę punktów w procesie rekrutacyjnym. Kandydatka posiada wykształcenie i wiedzę zgodne z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze na stanowisko ds. rozliczeń i informacji. Kandydatka wykazała się bardzo dobrą znajomością regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku od towarów i usług, o opłacie skarbowej, przepisów o udzieleniu pomocy publicznej. Potrafiła ponadto właściwe rozwiązać zadania praktyczne z zakresu rachunkowości. Dodatkowym atutem Żanety Grodziskiej jest doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka zaprezentowała się jako osoba komunikatywna, otwarta, cechująca się dużą kulturą osobistą. Żaneta Grodziska posiada odpowiednią wiedzę, umiejętności i predyspozycje do pracy na stanowisku urzędniczym ds. rozliczeń i informacji.
Szczegóły
Stanowisko
Stanowisko ds. rozliczeń i informacji
Miejsce pracy
Urząd Miejski w Gostyniu
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert
Urząd Miejski w Gostyniu Rynek2, 63-800 Gostyń kancelaria pok. Nr 10 lub Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 1 ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń
Status
rozstrzygnięte
Burmistrz Gostynia ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. rozliczeń i informacji w pełnym wymiarze czasu pracy w Urzędzie Miejskim w Gostyniu, Rynek2, 63-800 Gostyń.