Roman Sobkowiak [start] [koniec]

Naczelnik Wydziału
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752119
e-mail: rsobkowiak@um.gostyn.pl

 

Justyna Zaborowska

Stanowisko ds. planowania przestrzennego
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 5
Tel. +48 65 5752118
e-mail: jzaborowska@um.gostyn.pl

 

Donata Nawrocka

Stanowisko ds. ochrony środowiska
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 4
Tel. +48 65 5752121
e-mail: dnawrocka@um.gostyn.pl

 

Marzena Paluszkiewicz

Stanowisko ds. planowania przestrzennego
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 5
Tel. +48 65 5752118
e-mail: mpaluszkiewicz@um.gostyn.pl

 

Przemysław Kuczyński

Stanowisko ds. planowania przestrzennego
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 4
Tel. +48 65 5752121
e-mail: pkuczynski@um.gostyn.pl

 

Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska prowadzi sprawy z zakresu:

1)      rozwoju gminy:

a)      wyznaczania kierunków rozwoju gminy,

b)      realizacji zadań wynikających z Planu Rozwoju Lokalnego i innych dokumentów, określających strategiczne kierunki rozwoju Gminy;

2)      planowania przestrzennego:

a)      monitorowania i analizy stanu zagospodarowania gminy,

b)      prowadzenia spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów planistycznych (studium, mpzp),

c)      prowadzenia rejestrów i archiwizacji dokumentów planistycznych, stanowiących akty prawa miejscowego,

d)      prowadzenia spraw wynikających z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności: ustalania warunków zabudowy, ustalania lokalizacji celu publicznego, ustalania wysokości należności z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości, opiniowania wstępnych projektów podziałów geodezyjnych;

3)      ochrony zabytków i opieki nad zabytkami – prowadzenia gminnej ewidencji zabytków;

4)      udzielania dotacji na prace restauratorskie i konserwatorskie;

5)      numeracji porządkowej nieruchomości w miejscowościach:

a)      ustalania numerów porządkowych nieruchomości zabudowanych oraz przeznaczonych pod zabudowę, zgodnie z mpzp,

b)      prowadzenia i aktualizowania ewidencji numeracji porządkowej;

6)       nazewnictwa ulic:

a)      nadawania nazw ulicom i placom,

b)      prowadzenia i aktualizowania ewidencji nazw ulic i placów;

7)      ochrony przyrody:

a)      prowadzenia spraw związanych z usunięciem drzew lub krzewów z terenów niebędących własnością Gminy,

b)      przygotowywania spraw związanych z ustanawianiem pomników przyrody;

8)      gospodarki odpadami:

a)      opiniowanie decyzji zatwierdzających program gospodarki odpadami niebezpiecznymi,

b)       prowadzenia spraw związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych z terenu Gminy;

9)      ochrony środowiska:

a)      prowadzenia spraw związanych z aktualizacją i monitorowaniem programu ochrony środowiska,

b)      przeprowadzania procedur oceny oddziaływania na środowisko;

10) prawa geologicznego i górniczego – opiniowanie i uzgadnianie koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin;

11)prowadzenia spraw związanych z dofinansowaniem do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy.