Henryk Sadzki [start] [koniec]

Naczelnik Wydziału
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752124
e-mail: hsadzki@um.gostyn.pl

 

Roman Sobkowiak

Zastępca naczelnika wydziału
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 5
Tel. +48 65 5752119
e-mail: rsobkowiak@um.gostyn.pl

 

Zofia Jankowska

Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752122
e-mail: zjankowska@um.gostyn.pl

 

Magdalena Talaga

Stanowisko ds. inwestycji z udziałem środków funduszy pomocowych
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 7
Tel. +48 65 5752148
e-mail: mtalaga@um.gostyn.pl

 

Agata Pasterkiewicz

Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752122
e-mail: apasterkiewicz@um.gostyn.pl

 

Justyna Zaborowska

Stanowisko ds. planowania przestrzennego
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 5
Tel. +48 65 5752118
e-mail: jzaborowska@um.gostyn.pl

 

Donata Nawrocka

Stanowisko ds. ochrony środowiska
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 4
Tel. +48 65 5752121
e-mail: dnawrocka@um.gostyn.pl

 

Marzena Paluszkiewicz

Stanowisko ds. planowania przestrzennego
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 5
Tel. +48 65 5752118
e-mail: mpaluszkiewicz@um.gostyn.pl

 

Przemysław Kuczyński

Stanowisko ds. planowania przestrzennego
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 4
Tel. +48 65 5752121
e-mail: pkuczynski@um.gostyn.pl

 

Paweł Sokołowski

Stanowisko ds. koordynacji i planowania inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752123
e-mail: psokolowski@um.gostyn.pl

 

Krzysztof Fekecz

Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 7
Tel. +48 65 5752148
e-mail: kfekecz@um.gostyn.pl

 

Kompetencje

Wydział Rozwoju i Inwestycji prowadzi sprawy z zakresu:

  1. planowania inwestycji gminnych w skali roku budżetowego jak również kilkuletnich;
  2. przygotowywania planów realizacji ważnych inwestycji gminnych;
  3. realizowania inwestycji gminnych:
    1. przygotowywania zleceń dotyczących wykonania projektów technicznych w celu realizacji inwestycji gminnych,
    2. przygotowywania materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie prac prowadzonych przez wydział,
    3. sporządzania umów w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych,
    4. pomocy  w przygotowywaniu projektów i wniosków o środki pomocowe na realizację inwestycji,
    5. prowadzenia procedury przetargowej na realizację inwestycji z udziałem środków pomocowych,
    6. nadzoru nad realizacją inwestycji gminnych,
    7. dokonywania odbiorów i przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych zadań inwestycyjnych,
    8. koordynowania i opracowywania planów inwestycyjnych,
    9. projektowania układu komunikacyjnego,
  4. realizacji zadań wynikających z nadzoru właścicielskiego nad Zakładem Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
  5. współpracy ze stowarzyszeniem Lokalna Grupa Działania Gościnna Wielkopolska oraz Międzygminnym Związkiem Turystycznym Wielkopolska Gościnna;
  6. planowania przestrzennego:
    1. monitorowania i analizy stanu zagospodarowania gminy,
    2. prowadzenia spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów planistycznych (studium, mpzp),
    3. prowadzenia rejestrów i archiwizacji dokumentów planistycznych, stanowiących akty prawa miejscowego,
    4. prowadzenia spraw wynikających z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności: ustalania warunków zabudowy, ustalania lokalizacji celu publicznego, ustalania wysokości należności z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości, opiniowania wstępnych projektów podziałów geodezyjnych,
  7. rozwoju gminy:
    1. wyznaczania kierunków rozwoju gminy,
    2. realizacji zadań wynikających z Planu Rozwoju Lokalnego i innych dokumentów, określających strategiczne kierunki rozwoju Gminy,
    3. ochrony zabytków i opieki nad zabytkami – prowadzenia gminnej ewidencji zabytków,
  8. numeracji porządkowej nieruchomości w miejscowościach:
    1. ustalania numerów porządkowych nieruchomości zabudowanych oraz przeznaczonych pod zabudowę, zgodnie z mpzp,
    2. prowadzenia i aktualizowania ewidencji numeracji porządkowej,
  9. nazewnictwa ulic:
    1. nadawania nazw ulicom i placom,
    2. prowadzenia i aktualizowania ewidencji nazw ulic i placów,
  10. ochrony przyrody:
    1. prowadzenia spraw związanych z usunięciem drzew lub krzewów z terenów niebędących własnością Gminy,
    2. przygotowywania spraw związanych z ustanawianiem pomników przyrody,
  11. gospodarki odpadami:
    1. opiniowanie decyzji zatwierdzających program gospodarki odpadami niebezpiecznymi,
    2. prowadzenia spraw związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych z terenu Gminy,
  12. ochrony środowiska:
    1. prowadzenia spraw związanych z aktualizacją i monitorowaniem programu ochrony środowiska,
    2. przeprowadzania procedur oceny oddziaływania na środowisko,
  13. prawa geologicznego i górniczego – opiniowanie i uzgadnianie koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin;
  14. prowadzenia spraw związanych z dofinansowaniem do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy;
  15. pozyskiwania zewnętrznych źródeł dofinansowania poprzez:
    1. wyszukiwanie i gromadzenie informacji o możliwościach pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych, zwłaszcza w zakresie środków pomocowych Unii Europejskiej,
    2. podejmowanie inicjatyw i przygotowywanie propozycji ich wykorzystania we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego,
    3. koordynację prac związanych z przygotowywaniem dokumentów strategicznych Gminy,
    4. współpracę z komórkami organizacyjnymi w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych Gminy,
    5. koordynację prac związanych z przygotowywaniem wniosków o pozyskanie środków,
    6. współpracę z instytucjami i organizacjami dystrybuującymi środki finansowe oraz z firmami zewnętrznymi, zajmującymi się obsługą środków zewnętrznych i doradztwem konsultingowym w tym zakresie,
    7. współpracę z zakładami i jednostkami budżetowymi Gminy oraz gminnymi placówkami oświatowymi i instytucjami,
    8. współpracę z podmiotami gospodarczymi, jednostkami gminnymi, urzędami, stowarzyszeniami oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji programów pomocowych,
    9. pomoc w zakresie wypełniania wniosków o zewnętrzne środki finansowania świadczoną na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy,
    10. współpracę z Wydziałem Organizacyjnym w zakresie ustalania planu szkoleń dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych,