Mariusz Konieczny [start] [koniec]

Naczelnik Wydziału
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752124
e-mail: mkonieczny@um.gostyn.pl

 

Przemysław Przybył

Zastępca naczelnika wydziału
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752116
e-mail: pprzybyl@um.gostyn.pl

 

Agata Pasterkiewicz

Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752122
e-mail: apasterkiewicz@um.gostyn.pl

 

Klaudia Dudkowiak

Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 7
Tel. +48 65 5752122
e-mail: kdudkowiak@um.gostyn.pl

 

Paweł Sokołowski

Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752148
e-mail: psokolowski@um.gostyn.pl

 

Krzysztof Fekecz

Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 7
Tel. +48 65 5752148
e-mail: kfekecz@um.gostyn.pl

 

Ilona Grzempowska

Stanowisko ds. inwestycji
Siedziba: ul. Wrocławska 256, pok. nr 6
Tel. +48 65 5752123
e-mail: igrzempowska@um.gostyn.pl


 

Wydział Inwestycji prowadzi sprawy z zakresu:

1) planowania inwestycji gminnych w skali roku budżetowego jak również kilkuletnich;

2) przygotowywania planów realizacji ważnych inwestycji gminnych;

3) realizowania inwestycji gminnych:

a) przygotowywania zleceń dotyczących wykonania projektów technicznych w celu realizacji inwestycji gminnych,

b) przygotowywania materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie prac prowadzonych przez wydział,

c) sporządzania umów w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych,

d) pomocy w przygotowywaniu projektów i wniosków o środki pomocowe na realizację inwestycji,

e) prowadzenia procedury przetargowej na realizację inwestycji z udziałem środków pomocowych,

f) nadzoru nad realizacją inwestycji gminnych,

g) dokonywania odbiorów i przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych zadań inwestycyjnych,

h) koordynowania i opracowywania planów inwestycyjnych,

i) projektowania układu komunikacyjnego;

4) zarządzania gminnymi drogami, ulicami i placami, a w szczególności: prowadzenia ewidencji dróg i ulic, przygotowywania propozycji dotyczących zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii, utrzymania i ochrony dróg i ulic, określania szczególnego korzystania z dróg, wydawania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego;

5) utrzymania niepublicznych dróg gminnych;

6) realizacji zadań wynikających z nadzoru właścicielskiego nad Zakładem Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.;

7) współpracy ze stowarzyszeniem Lokalna Grupa Działania Gościnna Wielkopolska oraz Międzygminnym Związkiem Turystycznym Wielkopolska Gościnna;

8)pozyskiwania zewnętrznych źródeł dofinansowania poprzez:

a) wyszukiwanie i gromadzenie informacji o możliwościach pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych, zwłaszcza w zakresie środków pomocowych Unii Europejskiej,

b) podejmowanie inicjatyw i przygotowywanie propozycji ich wykorzystania we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego,

c) koordynację prac związanych z przygotowywaniem dokumentów strategicznych Gminy,

d) współpracę z komórkami organizacyjnymi w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych Gminy,

e) koordynację prac związanych z przygotowywaniem wniosków o pozyskanie środków,

f)  współpracę z instytucjami i organizacjami dystrybuującymi środki finansowe oraz z firmami zewnętrznymi, zajmującymi się obsługą środków zewnętrznych i doradztwem konsultingowym w tym zakresie,

g) współpracę z zakładami i jednostkami budżetowymi Gminy oraz gminnymi placówkami oświatowymi i instytucjami,

h) współpracę z podmiotami gospodarczymi, jednostkami gminnymi, urzędami, stowarzyszeniami oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji programów pomocowych,

i) pomoc w zakresie wypełniania wniosków o zewnętrzne środki finansowania świadczoną na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy,

j) współpracę z Wydziałem Organizacyjnym w zakresie ustalania planu szkoleń dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych.