[start] [koniec]

Monika Wozik

Naczelnik Wydziału
Siedziba: Rynek 2, pok. nr 14
Tel. +48 65 575 21 71
e-mail: mwozik@um.gostyn.pl

 

Maciej J. Kretkowski

Z-ca Naczelnika Wydziału
Siedziba: Rynek 2, pok. nr 15
Tel. +48 65 575 21 25
e-mail: mjkretkowski@um.gostyn.pl

 

Beata Kierps

Stanowisko ds. komunikacji społecznej i promocji
Siedziba: Rynek 2, pok. nr 15
tel. +48 65 575 21 33
e-mail: bkierps@um.gostyn.pl

 

 

Kompetencje

Do Wydziału Komunikacji Społecznej należą sprawy z zakresu komunikacji społecznej, promocji i kontaktów zagranicznych.

Wydział prowadzi sprawy z zakresu:

  1. komunikacji społecznej poprzez:
    1. przygotowanie i realizację zasad polityki informacyjnej Urzędu,
    2. współpracę z komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania informacji dotyczących ich działalności,
    3. przygotowywanie i dystrybucję serwisów informacyjnych oraz informacji prasowych na temat bieżącej pracy samorządu, urzędu oraz – na podstawie informacji przekazywanych z zakładów i jednostek budżetowych – o ich pracy i działalności,
    4. współpracę z redakcjami mediów (lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich i zagranicznych),
    5. monitoring publikacji medialnych dotyczących Urzędu i Gminy,
    6. archiwizowanie informacji medialnych,
    7. koordynację autoryzacji wywiadów i wypowiedzi pracowników Urzędu, a także odpowiedzi, sprostowań i wyjaśnień dotyczących publikacji prasowych związanych z działalnością Urzędu,
    8. przygotowywanie konferencji prasowych,
    9. przygotowywanie i realizację kampanii informacyjnych,
    10. administrację witrynami internetowymi www.gostyn.pl, gostyn.pl/lajt, www.organizacje.gostyn.pl,
    11. koordynację działań przygotowawczych oraz nadzór nad procesem wydawniczym publikacji wydawanych przez Urząd Miejski („Gostyńskie Wieści z Ratusza”, informatory, foldery, ulotki, filmy),
    12. koordynację działań redakcyjnych i wydawniczych związanych z realizacją gminnych programów telewizyjnych.
  2. promocji i rozwoju gospodarczego, a w szczególności poprzez:
    1. inicjowanie i koordynację przygotowywania do realizacji zadań z zakresu promocji gospodarczej, wynikających z dokumentów strategicznych,
    2. realizację zadań z zakresu promocji gospodarczej,
    3. opracowywanie kampanii informacyjnych dla przedsięwzięć promocyjnych i marketingowych gminy – w szczególności w sferze gospodarczej,
    4. przygotowywanie materiałów i prezentacji związanych z promocją gospodarczą,
    5. przygotowywanie i współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi, jednostkami organizacyjnymi Gminy i innymi partnerami w zakresie organizacji istotnych dla promocji Gminy imprez, uroczystości i debat,
    6. zaopatrzenie w materiały promocyjne: wybór wykonawców, opracowywanie wzorów, zakupy,
    7. współpracę z instytucjami rynku pracy,
    8. współpracę z organizacjami pozarządowymi i instytucjami okołobiznesowymi w zakresie aktywizacji gospodarczej Gminy,
    9. realizację zadań z zakresu promocji wewnętrznej i zewnętrznej,
    10. inicjowanie i koordynację przygotowywania do realizacji zadań z zakresu promocji zewnętrznej i wewnętrznej, wynikających z dokumentów strategicznych,
  3. kontaktów zagranicznych poprzez:
    1. opracowywanie i realizację programów współpracy zagranicznej,
    2. aktywizowanie lokalnych środowisk na rzecz współpracy z zagranicznymi partnerami Gminy Gostyń i koordynowanie realizacji tych projektów,
    3. prowadzenie działań proeuropejskich przy współpracy z instytucjami i organizacjami pozarządowymi,
    4. przygotowywanie wizyt delegacji zagranicznych,
    5. przygotowywanie wyjazdów delegacji władz samorządowych za granicę oraz koordynacja wyjazdów zagranicznych z udziałem przedstawicieli władz samorządowych.