Podstawa prawna

Art. 71 ust.2, art. 73 ust.1, art. 74 ust.1 i 2 i art. 75 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1235 ze zm.)

 

Wymagane dokumenty

  • wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • kartę informacyjną przedsięwzięcia lub raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
  • poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej, obejmującej przewidywany teren
  • mapę w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych wraz z zapisem w formie elektronicznej
  • wypis z rejestru gruntów lub inny dokument, wydany przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalający na ustalenie stron postępowania

 

Opłaty

Opłata skarbowa - 205 zł

 

Termin odpowiedzi

do 60 dni

 

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Rozwoju i Inwestycji
ul. Wrocławska 256, pok. 4
Donata Nawrocka, tel. +48 65 575 21 21

 

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu bądź w wydziale prowadzącym sprawę). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

 

Uwagi

Odbiór decyzji może nastąpić w jednej z dwóch form:

  • osobiście przez wnioskodawcę,
  • za pośrednictwem poczty.


Załączniki:

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach