Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. Nr 217, poz. 1427 ze zm.), ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 783 ze zm.), ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23)
Podanie z umotywowanym wyjaśnieniem, dlaczego wnioskodawca nie mógł tego obowiązku dokonać w trybie czynności materialno-technicznej oraz:
Opłata skarbowa za decyzję - 10 zł
W przypadku decyzji umarzającej postępowanie, wnioskodawca może zwrócić się do organu gminy o zwrot wniesionej opłaty.
W ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane, nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Wydział Spraw Obywatelskich
ul. Wrocławska 256, pok. 15
Ewa Giernaś, tel. +48 65 575 21 35
Anna Kurczewska, Hanna Bartkowiak, tel. +48 065 575 21 34
Odwołanie składa się za pośrednictwem Burmistrza do Wojewody w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.
O dokonaniu zameldowania w drodze decyzji organ gminy rozstrzyga, jeśli zgłoszone dane budzą wątpliwości.
Po złożeniu podania przeprowadza się postępowanie wyjaśniające polegające m. in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, przeprowadzeniu oględzin lokalu.
Zaktualizował: | |
---|---|
Data aktualizacji: | 19.01.2016 08:34 |
Załączniki: