Podstawa prawna

Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27 marca 2003 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.)

 

Wymagane dokumenty

Pismo dotyczące planowania przestrzennego

 

Opłaty

Nie podlega opłacie

 

Termin odpowiedzi

30 dni od upływu terminu składania wniosków, określonego w ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego

 

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Rozwoju i Gospodarowania Mieniem Gminy, Referat Planowania Przestrzennego
ul. Wrocławska 256, pok. 5
Ewa Bartosz-Kaźmierska, tel. +48 65 575 21 18
 

Tryb odwoławczy

Na etapie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, w przypadku nieuwzględnienia wniosku, przysługuje złożenie uwagi. Uwagi złożone do planu rozpatruje Burmistrz Gostynia w terminie 21 dni od dnia upływu terminu ich składania. Nieuwzględnione uwagi wraz z projektem planu Burmistrz przedstawia Radzie Miejskiej w Gostyniu.

 

Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) wskazuje się, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Gostyń w imieniu, której działa Burmistrza Gostynia z siedzibą Rynek 2, 63-800 Gostyń. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się e-mailem: iod@um.gostyn.pl lub telefonicznie 65 5752113.
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu i w zakresie niezbędnym do realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przepisami wykonawczymi. Podanie danych kontaktowych jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie w celu usprawnienia kontaktu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  3. Odbiorcami danych będą podmioty publiczne uprawnione przepisami prawa. Dane mogą być udostępnione wykonawcom dokumentów planistycznych, a także innym podmiotom działającym na zlecenie administratora dostarczającym oprogramowanie komputerowe, świadczącym usługi serwisowe, prawne i inne na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych.
  4. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwaliach przez 25 lat, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego w Lesznie, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
  5. Istnieje prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, uzyskania ich kopii, prawo do sprostowania, ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych kontaktowych oraz prawo wniesienia skargi.
  6. Podanie danych osobowych w celu kontaktu jest dobrowolne, podanie pozostałych danych wynika z przepisów prawa. Zbierane i przetwarzane dane osobowe nie są poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Dane nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 



Załączniki:

Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego
Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego - Ścieżka postępowania