Zawiadomienie Burmistrza Gostynia PPOS.6220.1.2021
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021, poz. 735), dalej k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 247 ze zm.), dalej ustawa ooś
zawiadamiam strony postępowania
że zgodnie z art. 10 i 79a k.p.a., przed wydaniem decyzji o umorzeniu postępowania administracyjnego w całości jako bezprzedmiotowego, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Instalacja przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne, występujących w postaci wyselekcjonowanej stłuczki szklanej” (ul. Wrocławska 178A w Gostyniu, działki nr 2481/8, 2482/12, obręb 0001 Gostyń), w związku z informacją o śmierci wnioskodawcy - strony mają prawo do wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów dotyczących sprawy w terminie 5 dni, licząc od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Możliwość zapoznania się z całym materiałem oraz wysłuchanie stron istnieje w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gostyniu przy ul. Wrocławskiej 256, w Wydziale Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska pok. nr 4, w godz. pracy Urzędu od 730 do 1530.