Urząd Miejski w Gostyniu


Rynek 2
63-800 Gostyń

tel.: +48 65 575 21 10 lub z końcówką: 11, 12

http://www.gostyn.pl

e-mail: um@gostyn.pl


NIP Gmina: 6961750343
NIP Urząd Miejski: 6960009836
REGON Gmina: 411050646
REGON Urząd Miejski: 000525731


Identyfikator gminy TERYT: 3004023

Burmistrz

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Jerzy Jakub Kulak

Informacje teleadresowe

Rynek 2, 63-800 Gostyń,
tel. +48 65 575 21 50, +48 65 575 21 51
fax. +48 65 575 21 42
adres e-mail: burmistrz@gostyn.pl

W sprawach skarg i wniosków  Burmistrz przyjmuje interesantów poprzez kancelarię w każdy poniedziałek w godz. 9:00 - 10:00 oraz 14:30 - 15:30

Kompetencje

Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:

  1. reprezentowanie Urzędu  na zewnątrz;
  2. prowadzenie bieżących spraw Gminy;
  3. podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;
  4. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu;
  5. zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników;
  6. okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania, ich współdziałania i realizacji zadań;
  7. udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych;
  8. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
  9. upoważnianie swojego Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  10. przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od osób zobowiązanych  do ich złożenia oraz przyjmowanie oświadczeń majątkowych od Przewodniczącego Rady Miejskiej w celu umieszczenia ich w biuletynie informacji publicznej;
  11. ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych;
  12. wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady;
  13. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad:
  1. Komendą Straży Miejskiej,
  2. Wydziałem Rozwoju i Inwestycji,
  3. Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami,
  4. Biurem Kontroli i Audytu Wewnętrznego,
  5. pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych,
  6. administratorem bezpieczeństwa informacji,
  7. sprawami kadrowymi,
  8. sprawami wojskowymi,
  9. sprawami obrony cywilnej,
  10. sprawami zarządzania kryzysowego,
  11. aktami stanu cywilnego.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij